100 ton żywności w akcji promocyjnej dla pielgrzymów

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: PAP, (zac) | redakcja@agropolska.pl
03-08-2016,14:40 Aktualizacja: 03-08-2016,15:50
A A A

40 tys. butelek soków jabłkowych, 8 ton jabłek (50 tys. sztuk), 50 tys. opakowań kabanosów drobiowych - w sumie 100 ton żywności wydano uczestnikom Światowych Dni Młodzieży w ramach promocji polskich produktów - podsumował w środę resort rolnictwa akcję prowadzoną w Krakowie.

Podczas siedmiodniowej akcji promocyjnej do pielgrzymów trafiło ponadto 50 tysięcy opakowań pokrojonej w talarki marchewki, 50 tysięcy jogurtów truskawkowych, 50 tysięcy butelek wody mineralnej.

żywność, owoce, warzywa, eksport żywności, ŚDM 2016, Światowe Dni Młodzieży

Światowe Dni Młodzieży to szansa na promocję polskiej żywności

Owoce, warzywa, mleko czy drób - to produkty, którymi Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita pielgrzymów z całego świata. Produktów, z których słynie nasz kraj można smakować w...
W ocenie ministerstwa "pielgrzymi odwiedzający Polskę byli zachwyceni wspaniałą polską żywnością, a także multimedialną prezentacją polskiego rolnictwa i polską gościnnością. Zapewniali, że z przyjemnością odwiedzą nasz kraj ponownie".

Akcja promocyjna została zorganizowana w Krakowie, u podnóża Wawelu w dniach 25 - 31 lipca br. Degustacja prowadzona była w ramach Pawilonu Polskiego.

W czterech sferycznych namiotach prezentowano osiągnięcia polskiej gospodarki, nauki i kultury, a także polskiego rolnictwa. Propozycje Pawilonu skierowane były do młodzieży całego świata, tłumnie odwiedzającej w tych dniach stolicę małopolski.

Światowe Dni Młodzieży 2016, Kraków, Wieliczka, żywność, ŚDM, sok, jedzenie

Jabłka, pieczywo i kabanosy. Wiemy, co będą jedli pielgrzymi ŚDM

Przykładowy pakiet żywieniowy pielgrzyma na Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016 i namiot gastronomiczny do obsługi pielgrzymów zaprezentowano w piątek na terenie Campusu Misericordiae w podwielickich Brzegach. W pakiecie śniadaniowym...
W największym z namiotów miała miejsce interaktywna wystawa, na której prezentowano filmy, animacje oraz plansze, z których pielgrzymi mogli dowiedzieć się o polskich żywnościowych "hitach" eksportowych. Dla entuzjastów gotowania przygotowano ciekawe przepisy kulinarne na bazie polskich produktów, a przed pawilonem "posadzono" mini sad, zachęcający do chwili relaksu.

Kampania promocyjna dotycząca rolnictwa prowadzona była pod hasłem "Poland tastes good". Celem kampanii było przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów oraz promocja Polski na arenie międzynarodowej.

Akcję prowadziło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie z Agencją Rynku Rolnego.

Poleć
Udostępnij